13 maj 2014

Veckoreflektion 20. Första.



HUJEDAMEJ

hej hej


Mönstermamma blir en brun bok gjord av collage, mönster och figurer. Nu blir allt ganska hastigt ihoparrangerat, så ska det bli något sånär som klart så kommer det att krävas ganska mycket tid och c'est IMPOSSIBLE med tanke på tiden... Så jag valde att inte stressa ihop den med ofärdig text osv, speciellt eftersom jag fått för mig att den ska rimma.. Det känns faktiskt lite synd och tråkigt att jag inte lyckades hinna med det, speciellt eftersom texten känns som det viktigaste just till den här boken.

I Hillevi och havskatten är det inte mycket som har förändrats, skrev ut sidorna igår, ganska rakt upp och ner från hur de såg ut (förra blogginlägget) och har nu skrivit små textrutor till som jag tänkte klistra fast tillfälligt under redovisningen.

Okej, det blev inte riktigt som jag tänkt mig, men böckerna är på plats i skolan och så får det vara nu. Några teckningar från processen fick ta plats på väggen med. Orkar faktiskt inte göra mer med det här nu. PAAAAAAUUUUUUUUUSSSS<<<<**





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar