8 okt. 2014

Assignment #4



Ska försöka förklara lite tydligare hur jag har tänkt den här gången.
Assignmentet LÖD:


Gör något vackert fult




Igår (när jag ggick runt på Emmaus för att hitta något vackert att förändra) kom jag över den här väldigt söta barnboken
:




Men jag var veeerkligen tvungen att ändra om den:




Här tar assignmentet sluuuut-
men anledningen till all denna ilska var för att den här lilla boken från 70-talet? har typ exakt samma handling som den jag har suttit och ansträngt mig för att få ihop i sommar.. (EN IDÈ som jag trodde var unik och rolig...)
Tyckte verkligen att Lilla kanin och ägget var jättevacker också. TRÅKIGT.
Annars var assignmentet
Gör något vackert fult tipptooppp!






osv...



Kom också att tänka på det här som jag hittade för ett tag sedan,
en konstnär som jobbar med att göra suuperbra barnböcker..:)))






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar